Network Marketing succes: En simpel strategi

Hvis du er på udkig efter network marketing succes, jeg vil gerne fortælle dig, at succes i network marketing ikke er magiske: der er ingen hemmeligheder. Du bør stoppe søgningen for eksotiske løsninger og lære at succes blot tager disciplin og handling.
Formel for succes er enkel men tager tid, engagement, vedholdenhed og tålmodighed. Følgende er en simpel formel for network marketing succes.
1. Opret din egen kundeemner.
Jeg vil ikke anbefale at købe kundeemner; de fleste lead mæglere søger for at rippe dig. Deres fører er fælles med mange andre network marketingfolk, og når du kalder fører, de er ofte allerede væmmes fra opmærksomhed fra andre fremadstræbende og aggressive netværk marketingfolk. Hvis du ikke er sikker på, hvordan du kan generere dine kundeemner, så nødt du til at lære det grundlæggende i både direkte og Internet markedsføring; der er masser af kurser, hvor du kan tilmelde dig. Ved hjælp af internet markedsføring som en bly generation værktøj i særdeleshed tillader dig at sætte din leadgenerering på autopilot, kan det du gøre hele verden under din rækkevidde og en e-mail fra dig.
2. prospect dine kundeemner.
Ring dine kundeemner, opbygge et forhold til dem, og forsøge at lære dem at kende. Din opgave er simpelthen at informere dem om din lejlighed; Det er ikke dit ansvar at sikre, at de tiltræder. Må ikke være anmassende, aggressive eller manipulerende. Dit job er at finde deres drømme, ønsker og se, om din lejlighed er rigtige for dem. Du skal placere din udsigt interesser før jeres i efterforskning. Din udsigt kan fornemme deres hensigter.
3. Tilslut dine kundeemner med dit team.
Inviter dem til dit selskab konference opkald eller din egen præsentationer. Opfordre dem til at være en del af familien. Hvis dit firma ikke tilbyder regelmæssig telefonmøder er det dit ansvar som leder at arrangere dem til dit hold.
4. følge op med dine kundeemner.
De fleste perspektiver vil aldrig melde sig til fra den første kontakt, de har brug for tid til at undersøge muligheden for, og de har brug for tid til at føle sig godt tilpas, arbejder sammen med dig. Så, holde voksende dette forhold, og med at forbinde dem med andre teammedlemmer.
5. sponsor dine kundeemner.
Spørg dem, hvis de er klar til at tiltræde. Sørg for, at du tilslutter dem med ordningen; holde bygge dit forhold til dem, så at de holder med dig i lang tid. Introducere dem til flere gruppemedlemmer.
6. undervise dit hold, hvad du gjorde.
For at opnå momentum, skal dit team være forbundet med et træningsprogram, så de kan duplikere og replikere du.
Dette netværk marketing strategi hvis fulgt bør føre til progressive eksploderende organisation.
Copyright 2006 Nielsen Khoury

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.